| 1 | 39 | SRT - B&B | 150 | 
| 2 | 2 | TRT | 110 | 
| 3 | 1 | Cashpoint Racing | 94 | 
| 4 | 33 | Ladies | 94 | 
| 5 | 8 | Gerstinger 2 | 86 | 
| 6 | 32 | Abrevis p.b. Pocolocos | 84 | 
| 7 | 66 | Abrevis p.b. Kartfriends | 84 | 
| 8 | 13 | Hotkart | 82 | 
| 9 | 7 | Gerstinger | 78 | 
| 10 | 51 | ORF | 74 | 
| 11 | 25 | Team Aurora | 74 | 
| 12 | 50 | Youngsters - Gebrüder Weiss | 72 | 
| 13 | 19 | GM-SZINTÉZIS | 69 | 
| 14 | 6 | Underdogs | 66 | 
| 15 | 48 | GM-TH | 57 | 
| 16 | 11 | Team ELF | 50 | 
| 17 | 44 | Medlog | 47 | 
| 18 | 5 | Youngsters | 46 | 
| 19 | 31 | Hotkart 2 | 43 | 
| 20 | 18 | GM-A-KTIV | 40 | 
| 21 | 56 | Youngsters New | 39 | 
A short race-ekben a 13., 14., és 20. helyeket szerezték meg a magyar csapatok az ÖTKS (Österreichische Team Kart Staatmeisterschaft) versenysorozat második, rechnitzi futamán, a sprintversenyek viszont már kiválóan sikerültek: a GM-Szintézis a 6. helyen végzett és különdíjat is kapott.


Néhány csapat, köztük a magyarok is már csütörtökön megkezdték a szabadedzéseket. Mivel délután leesett az eső, az előrejelzések alapján pedig egész hétvégére napos száraz időre lehetett számítani, egy kis esős edzéstől eltekintve érdemi munka nem történt ezen a napon.
Pénteken már kora reggel elkezdődött az edzés, de ezúttal egy nap is kevésnek bizonyult a helyes út megtalálásához. Szokás szerint a GM-Szintézis csapata volt a magyarok közül a leggyorsabb, őket szorosan követve a GM-TH és a GM-A-KTÍV az élmezőnyhöz képest jelentős hátrányban, közel egy másodperccel lemaradva. Míg a GM-Szintézis a helyes futómű beállításokkal bajlódott, addig a GM-A-KTÍV motorproblémákkal küzdött egész nap.
Szombaton reggel 8-kor kezdődött az időmérő edzés első szakasza, ahonnan mindhárom csapat továbbjutott, ahogy a másodikban is. A Q3-ban nagyon szoros küzdelem alakult ki a bejutó helyekért, ahonnan néhány százados különbségekkel ugyan de csak a GM-TH-nak sikerült bejutni a Q4be, a legjobb hat közé. Itt végül a hatodik helyen végeztek a GM-Szintézisből vendégeskedő Matthias Lidauer révén. A GM-Szintézis 9., a GM-A-KTIV 10. lett Bertalan Balázs és Ábrahám Krisztián jóvoltából.
9.30 perckor indult az első Short Race. A GM-Szintézis egy remek startot követően 5. helyen haladt, ám később az 1. és a 2. pilótacserénél is elkövetett egy-egy buta hibát, így a 2 Stop&Go büntetést követően az utolsó helyen találta magát. A másik két csapat sem muzsikált jobban, szintén büntetések hátráltatták, a GM-A-KTÍV még egy rajtbalesetet is szenvedett. Az első futamot az SRT nyerte a Cashpoint és a Youngsters előtt.
A második Short Race startja 12.30-kor volt. A GokartMánia csapat a 20., 19., 18. helyekről indult, egyedül az ORF-et megelőzve, akik az előző futamot műszaki hiba miatt feladták a versenyt. A verseny feléig minden tökéletesen alakult, már a 4. pozícióban volt a GM-Szintézis, amikor is egy bal hátsó defekt miatt a boxba kellett hajtaniuk egy kerékcserére 3 percet veszítve ezzel. A másik két magyar csapat másokkal együtt egy műszaki hibás gokart olajfoltjának esett áldozatul, a pálya leggyorsabb szakaszán a sóderágyba csúsztak. A futamot ismét az SRT nyerte meg, 2. a Gerstinger 3. pedig a TRT csapata lett. A GM-A-KTÍV 15. a GM-TH pedig a 16. helyen zárta a versenyt.
Az utolsó Short Race sikerült a legjobban a magyaroknak, a GM-Szintézis 6., a GM-TH, igaz egy körrel lemaradva. A GM-A-KTÍV csapata ismét motorcserére kényszerült, és így minden esélyük elszállt a jó eredmény eléréséhez, pedig a remek taktikának és a megbízható tempójuknak köszönhetően 4. helyen is álltak a versenyben.
A Short Raceket végül az SRT-B&B nyerte 3-as győzelemmel, 2. lett a TRT két dobogós helyével, a 3. pedig a Cashpiont Racing lett a műszaki hibák ellenére is. A GM-Szintézis az összetett 13., a GM-TH a 14. a GM-A-KTÍV pedig a 20. helyet szerezte meg.
Vasárnap az újdonságnak számító sprintversenyek következtek, nem kis izgalmakat tartogatva. Az első futam rajtsorrendjét az előző napi végeredmény határozta meg, így a hazai csapatok nem túl kedvező pozíciókban várták a versenyeket.

Az ezen a futamon nehézsúlyban debütáló Rajnai Máté még egy helyet javítva 4.-ként ért célba. Az ötödik sprint után, ahol Szűcs Gábor 3. lett a csapat az összetettben is átvette a 3. helyet. Bertalan Gábor egy stop and go büntetést kapott sárgazászlós előzésért, majd az emiatt 17. helyről startoló Szabó Gábort egy villámrajtot követően, ahol a 7. pozícióba ugrott előre, egy szétrobbanó motor szilánkja okozta defekt hátráltatta, így visszacsúszott ismét a 17. helyre.
A fináléban Bertalan Balázs végül behozta 5.-nak a gépet a gumikopással erősen küszködve. Összesítettben egy 6. helyet sikerült megmenteni, a GM-TH konstans jó eredményekkel 8., míg a GM-A-KTÍV hétvégéjét végi jellemző motorproblémák után a 16. helyre verekedte fel magát. A Sprintet végül a hibátlanul teljesítő Cashpoint Racing nyerte az Abrevis p.b. Pocolocos és az SRT – B&B előtt.
A GM-Szintézis megkapta a főszervező különdíját, a Team of the Race tányérját is.
RECHNITZ, SHORT RACE, VÉGEREDMÉNY
SPRINTVERSENYEK
| 1 | 1 | Cashpoint Racing | 356 | 
| 2 | 32 | Abrevis p.b. Pocolocos | 339 | 
| 3 | 39 | SRT - B&B | 335 | 
| 4 | 7 | Gerstinger | 248 | 
| 5 | 8 | Gerstinger 2 | 237 | 
| 6 | 19 | GM-SZINTÉZIS | 236 | 
| 7 | 2 | TRT | 228 | 
| 8 | 48 | GM-TH | 221 | 
| 9 | 50 | Youngsters-Gebrüder Weiss | 197 | 
| 10 | 51 | ORF | 185 | 
| 11 | 44 | Medlog | 180 | 
| 12 | 33 | Ladies | 168 | 
| 13 | 66 | Abrevis p.b. Kartfriends | 163 | 
| 14 | 11 | Team ELF | 153 | 
| 15 | 9 | Die Feldherren | 139 | 
| 16 | 18 | GM-A-KTIV | 132 | 
| 17 | 5 | Youngsters | 131 | 
| 18 | 6 | Underdogs | 115 | 
| 19 | 56 | Youngsters New | 111 | 
| 20 | 31 | Hotkart 2 | 105 | 
| 21 | 13 | Hotkart | 95 | 
Legfrissebb hírek

Videó: riválisai közé dobta az alkatrészt a gokartos
Egyéb autó-motor
2020.10.05. 09:02
Ezek is érdekelhetik






