A Dallara eredetileg a Campos Racing számára fejlesztette a versenyautót, amellyel végül a pénzügyi krízisbe került istállót az utolsó pillanatban átvevő Hispania vágott neki az idénynek. Az anyagi nehézségek miatt a fejlesztés többször leállt, majd újraindult – a „termék" főképp ezért lett tökéletlen.
A Hispaniához márciusban csatlakozó Geoff Willis technikai konzultáns szerint az autó tervezése nem felel meg a Formula–1 pillanatnyi követelményeinek, és a vészmegoldás az lehet, ha az istálló új fejlesztési programról dönt – lehetőleg már a jövő héten.
A korábban a Red Bull csapat technikai igazgatójaként dolgozó Willis úgy véli, a lehető leggyorsabban tisztázni kell, mit tartalmaz a Dallarával kötött szerződés, azaz mennyire van megkötve az istálló keze.
A két Hispania-Cosworth a 22. és a 23. időt érte el a hétvégi Malajziai Nagydíj időmérőjén, csupán egy Virgin-Cosworth végzett mögöttük.

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát


