
A Frankfurter Allgemeine Zeitung úgy tudja, hogy a Volkswagen mégsem száll be a Formula–1-be: az előzetes tervekkel ellentétben a konszern nem indít saját istállót, és motorszállítóként sem szerepel majd a sorozatban. Az újság értesülései szerint ennek hátterében az áll, hogy Ferdinand Piëch, a Volkswagen igazgatótanácsának elnöke nem támogatta a VW szerepvállalását a száguldó cirkuszban.
| PILÓTÁK | |
| 1. Alonso | 231 | 
| 2. Webber | 220 | 
| 3. Hamilton | 210 | 
| 4. Vettel | 206 | 
| 5. Button | 189 | 
| 6. Massa | 143 | 
| KONSTRUKTŐRÖK | |
| 1. Red Bull | 426 | 
| 2. McLaren | 399 | 
| 3. Ferrari | 374 | 
Az elmúlt hetekben többször is lehetett arról hallani, hogy a Volkswagen a 2012-es világbajnokságban saját istállót indítana, és egyik prémium márkájával, a Porschéval szállna be a világbajnokságba (a Porsche mellett a Lamborghini és a Bugatti neve is felvetődött lehetséges indulóként).
Emellett a VW arról is folytatott tárgyalásokat, hogy a jövőben motorszállítóként is közreműködne a motorsport elitkategóriájában – a wolfsburgi székhelyű autóipari óriás többek között a Red Bull-lal és a McLarennel is tárgyalt már a lehetséges együttműködésről.
A Volkswagen a hírek szerint az F1 helyett a rali-világbajnoksághoz csatlakozna, illetve a Le Mans-i 24 órás viadalon is nagyobb szerepet vállalna: az Audi mellett a Porschét is indítaná a legendás versenyen.
Piëch egyébként nem először akadályozza meg a konszern beszállását az F1-be: két évvel ezelőtt az utolsó pillanatban utasította el a már teljesen kidolgozott javaslatot a Red Bull-istálló felvásárlására.
| kerdes=Ön szerint lett volna helye az F1-ben a Volkswagennek?|opcio1=Igen|opcio2=Nem| neon_cikkertekelo_szavazas neon_cikkertekelo_szavazas mceBlockPasteEnd | 







