„Az autó az egyenesekben körről körre veszített az erejéből, nem tudom mi történhetett, de ennek szerepe volt abban, hogy csak a 10. lettem – mondta Alonso. – Biztos, hogy nem lesz könnyű a verseny, akik előlem indulnak, nagyon gyorsak, és mögém is került néhány gyors autó. Nagyon kell a jó rajt, hogy az elején az élbolyban haladjak. Az jól jön, hogy Ricciardo visszasorolásával a pálya tisztább oldalára kerülök. Nem tudom, mi a jó stratégia, ezt még csak ezután beszéljük meg, lehet két kiállás, lehet három is.”Alonso. – Biztos, hogy nem lesz könnyű a verseny, akik előlem indulnak, nagyon gyorsak, és mögém is került néhány gyors autó. Nagyon kell a jó rajt, hogy az elején az élbolyban haladjak. Az jól jön, hogy Ricciardo visszasorolásával a pálya tisztább oldalára kerülök. Nem tudom, mi a jó stratégia, ezt még csak ezután beszéljük meg, lehet két kiállás, lehet három is.”
Alonso azt mondta, a Ferrari a nem várt motorproblémák nélkül is elmarad a várakozásoktól.
„Nem vagyunk gyorsak, ráadásul olykor olyan hibák hátráltatnak, amik elkerülhetőek lennének. Ilyen volt Ausztráliában az elektromos motor rajt utáni leállása és a mostani erővesztés is. A Kínai Nagydíjra jó lenne előrébb lépni” – mondta Alonso.

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát


