„A szabályokban nincs rögzítve, hogy milyen gyorsan vagy milyen lassan lehet megtenni a felvezető kört, ezérttöbb szélsőséget is kipróbáltam. Azt mondták, túl messzire mentem, elnézést is kértem emiatt, és ígérem, a mostani felvezető kör gyorsabb lesz. A gond az, hogy a pole pozícióban állva az ember kerekei egy perc alatt lehűlnek, ezért a célegyenesben, még mielőtt leállnék, igyekszem annyit pörgetni a kerekeket, amennyit csak lehet, hogy ezt a hátrányt ellensúlyozzam. Ám ez három hete túl sok volt” – ismerte el Hamilton.
Nico Rosberg elmondta, Charlie Whiting FIA-versenyigazgató arra kérte a pilótákat, hogy ne maradjanak le túlságosan az előttük haladótól, mert ez is problémát okozhat. „Most már minden tiszta, biztosan minden rendben lesz” – mondta a német.
Romain Grosjean arra mutatott rá, hogy az új energiaátalakítókat a nagyobb teljesítményük miatt sokkal nehezebb feltölteni a felvezető kör alatt, ez is extra nehézséget okoz.

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát


