„Nem kell szakértőnek lenni ahhoz, hogy valaki lássa annak a következményeit, ha olaj és víz kerül az aszfaltra. Az új bitumen még olyan állapotban van, hogy rengeteg olaj szivárog ki belőle, különösen oda kell figyelnie mindenkinek, ha esni fog. Persze nem tudhatjuk pontosan, mi fog történni, ez csak egy figyelmeztetés."
A Pirelli vezetői elmondták, az eredetileg kijelölt kemény és közepesen kemény kombinációt azért választották, mert tudták, hogy a lágy gumik a forróságban könnyen hólyagosodnak. Ám végül azért döntöttek a kemény helyett a lágy használata mellett, mert tíz éve nem volt hőség a Brazil Nagydíj hétvégéjén. Péntek délután ugyan 54 fokra melegedett az aszfalt, de ez kevésbé aggasztó, mint az eső lehetősége, szombaton és vasárnap ugyanis biztosan hűvösebb idő lesz Interlagosban, mint az első napon.

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát


