F1: a Haas véletlenül új szintre emelte a rádiós tilalmat
„Minden kikapcsolt,semmilyen adatot nem láttak a mérnökeink – mondta Günther Steiner csapatfőnök. – Nem tudtunk az autókra figyelni, azon dolgoztunk, hogy megjavuljon az elektronikus rendszer. Nem láttuk az autókat a GPS-en, nem működött a rádió, az sem derülhetett ki a telemetriából, hogy Romain Grosjean autója tönkrement. Esteban Gutiérrez pedig emiatt váltott az intermediate gumikról slickekre egy körrel később az ideálisnál, időt is vesztett. Nagy volt a pánik, mert nem tudtuk, mi történik az autókkal. Ment a verseny, ilyenkor nem lehet leállítani őket. Ez is a tanulási folyamat része.” Günther Steiner csapatfőnök. – Nem tudtunk az autókra figyelni, azon dolgoztunk, hogy megjavuljon az elektronikus rendszer. Nem láttuk az autókat a GPS-en, nem működött a rádió, az sem derülhetett ki a telemetriából, hogy Romain Grosjean autója tönkrement. Esteban Gutiérrez pedig emiatt váltott az intermediate gumikról slickekre egy körrel később az ideálisnál, időt is vesztett. Nagy volt a pánik, mert nem tudtuk, mi történik az autókkal. Ment a verseny, ilyenkor nem lehet leállítani őket. Ez is a tanulási folyamat része.”

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát



