Az elmúlt években a Mercedes és azok a csapatok, amelyek a német gyártótól vásárolják erőforrásaikat, előnyben voltak a Ferrari- és Renault-motoros csapatokkal szemben. A nagyobb motorerő és ebből fakadó magasabb végsebesség miatt nehezebb volt például megelőzni őket, de Sergio Pérez szerint a többi motorgyártó – a Hondát leszámítva – ledolgozta a hátrányát.
| ÁPRILIS 28., PÉNTEK | 
| 10.00–11.30: 1. szabadedzés | 
| 14.00–15.30: 2. szabadedzés | 
| ÁPRILIS 29., SZOMBAT | 
| 11.00–12.00: 3. szabadedzés | 
| 14.00–15.00: időmérő edzés | 
| ÁPRILIS 30., VASÁRNAP | 
| 14.00: a verseny (53 kör, 309.745km) rajtja | 
| Magyar idő szerint. Az NSO mindegyik edzésről élő szöveges tudósítással számol be. | 
„Komolyan úgy gondolom, hogy a Ferrari a Mercedes szintjén van, és a Renault is majdnem – vélekedett a mexikói. – Csak a Honda van lemaradva tőlünk. A múltban a Force India előnyt élvezett a Mercedes-erőforrás miatt. Idén a motorerő még fontosabb, mint korábban, mert sok időt töltünk padlógázon, és több energiát nyerünk vissza. Az egyenlőség a motorerőt illetően pedig kiélezettebbé teszi a középmezőnyben folyó harcot."
A Force India pilótája arról is beszélt, hogy mire számít csapata teljesítményét illetően a hévégi Orosz Nagydíjon.
„Azt hiszem, hogy ezen a pályán kicsit jobbak lehetünk. A bahreini pálya előhozta az összes problémánkat. Az egyik legnehezebb versenyünket teljesítettük ott, de úgy érzem, hogy Szocsiban versenyképesebbek lehetünk, és közelebb leszünk ahhoz, ahová valójában tartozunk" – mondta Pérez.







