F1: közel hetven év után megérkezett az első globális marketingkampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2018.03.16. 16:47
Ismertette új, és egyben első globális marketingkampányát a Formula–1. A Liberty Media ezen a téren is nagy változásokat szeretne bevezetni, melyeket egy rövid videóval vezette fel az Ausztrál Nagydíjon való hivatalos debütálás előtt.

Közel hét évtizedig tartott, de a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.

Bár eddig csak ízelítőt kaptunk a reklámhadjáratból, nem kell sokat várni a folytatásra, ugyanis már a jövő heti szezonnyitón, Melbourne-ben láthatjuk az újítások egy részét. Ezek mellesleg mind a 21 versenyen láthatóak lesznek – az aktuális helyszínhez alakítva.

Korábban a sorozat nem reklámozta magát jelentősen egy-egy helyszínen, az új tervek szerint viszont ezen a téren is nagy változások következnek. Ezentúl ugyanis bizonyos helyszíneken már a reptéren és a város utcáin is az eseményt promotáló falfestmények és egyéb reklámok buzdítják a versenyre való kilátogatást.

Tavaly nagy siker fogadta a Brit Nagydíj előtti, londoni utcai parádét, így a Liberty hasonló rendezvényeket tervez idén Sanghajban, Marseille-ben, Berlinben és Miamiban is. Ezzel kapcsolatban Ellie Norman, a Formula–1 marketingigazgatója elárulta: a csapatok is nagyon pozitívan fogadták a kezdeményezést, és többen már jelezték is, hogy szívesen részt vennének a rendezvényeken.

Legfrissebb hírek

Leclerc imádkozott, majd örült a dobogónak, Hamilton viszont értetlenkedett a büntetése miatt Mexikóban

F1
2025.10.27. 19:45

F1: Norris csak morzsákat hagyott az ellenfeleinek – sajtóvisszhang

F1
2025.10.27. 16:18

„Gondolhatnak, amit akarnak” – a bajnokság élére álló Norrist nem hatotta meg a pfujolás, magára figyel

F1
2025.10.27. 12:40

Norris szárnyalt Mexikóban, és visszaállt a bajnokság élére

F1
2025.10.26. 22:50

Norris célja a győzelem; Hamiltonnak nincs vesztenivalója; Verstappen nem hisz a dobogóban Mexikóban

F1
2025.10.26. 11:01

Norris a pole-ban a két Ferrari előtt; Piastrié a hetedik rajtkocka Mexikóban

F1
2025.10.25. 22:44

Norris vette át a vezetést Hamilton és Russell előtt a mexikói utolsó edzésen

F1
2025.10.25. 19:11

A McLaren csakis arra összpontosít, hogy megtörje Verstappen lendületét

F1
2025.10.25. 17:48
Ezek is érdekelhetik