F1: közel hetven év után megérkezett az első globális marketingkampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2018.03.16. 16:47
Ismertette új, és egyben első globális marketingkampányát a Formula–1. A Liberty Media ezen a téren is nagy változásokat szeretne bevezetni, melyeket egy rövid videóval vezette fel az Ausztrál Nagydíjon való hivatalos debütálás előtt.

Közel hét évtizedig tartott, de a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.

Bár eddig csak ízelítőt kaptunk a reklámhadjáratból, nem kell sokat várni a folytatásra, ugyanis már a jövő heti szezonnyitón, Melbourne-ben láthatjuk az újítások egy részét. Ezek mellesleg mind a 21 versenyen láthatóak lesznek – az aktuális helyszínhez alakítva.

Korábban a sorozat nem reklámozta magát jelentősen egy-egy helyszínen, az új tervek szerint viszont ezen a téren is nagy változások következnek. Ezentúl ugyanis bizonyos helyszíneken már a reptéren és a város utcáin is az eseményt promotáló falfestmények és egyéb reklámok buzdítják a versenyre való kilátogatást.

Tavaly nagy siker fogadta a Brit Nagydíj előtti, londoni utcai parádét, így a Liberty hasonló rendezvényeket tervez idén Sanghajban, Marseille-ben, Berlinben és Miamiban is. Ezzel kapcsolatban Ellie Norman, a Formula–1 marketingigazgatója elárulta: a csapatok is nagyon pozitívan fogadták a kezdeményezést, és többen már jelezték is, hogy szívesen részt vennének a rendezvényeken.

Legfrissebb hírek

A Ferrari csapatfőnöke: „Talán alábecsültük Hamilton leigazolásának következményeit”

F1
3 órája

Villamossal viszik körbe Budapesten a Red Bull Showrunra érkezett versenyautókat

F1
2025.09.11. 11:28

F1: az Adidas lesz az Audi istálló ruházati partnere

F1
2025.09.10. 11:41

A McLarennek nem volt a meg a tempója a szárnyaló Red Bull ellen Monzában

F1
2025.09.07. 17:13

Verstappen magabiztos győzelmet aratott az Olasz Nagydíjon

F1
2025.09.07. 16:25

„Soha ne mondd, hogy soha” – Leclerc még nem mondott le a győzelemről a Ferrari hazai pályáján

F1
2025.09.06. 18:40

Verstappené a pole pozíció a két McLaren előtt a monzai időmérőn

F1
2025.09.06. 15:32

Norris maradt az élen, de Leclerc ott lohol a nyakában a monzai időmérő előtt

F1
2025.09.06. 13:36
Ezek is érdekelhetik