Tagaiék is vb-indulók
Néhány évvel ezelőtt szenzációnak számított, ha egy magyar versenyző világbajnoki futamon indult, mostanában azonban egyre gyakoribb, hogy hazai pilóták is eljutnak a legmagasabb szintű sorozat egy-egy viadalára.

A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár

A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
– Régóta tervezzük, hogy megméretjük magunkat egy rali-világbajnoki futamon – vallotta be Tagai.
– De miért egy N-csoportos autóval?
– Azért, mert azt talán egy kicsit jobban ismerjük, mint a Subaru WRC-t, és az N-es mezőnyben nem is leszünk akkora technikai hátrányban, mint az Imprezánkkal lennénk a gyári World Rally Carok ellenében.
– Miért döntöttek éppen a Német Rali mellett?
– Mindenképp a közül a hét vébéfutam közül akartunk választani, amelyeken az N-es Világkupa menői is szerepelnek, mert velük akartuk összemérni a gyorsaságunkat. A Német Rali volt a legközelebbi ilyen verseny, ráadásul oda sok magyar szurkoló is eljön majd, és ez pluszerőt ad nekünk. Az is közrejátszott a döntésben, hogy a német pályákon most először szerepel az N-es Világkupa mezőnye, tehát a helyismeret miatt legalább nem leszünk hátrányban.
– Milyen eredményre számít?
– Egyelőre nem tudom megítélni, hogy hol a helyünk. Az élmezőny roppant erős: ellenfelünk lesz a nyolcvannégyes világbajnok Stig Blomqvist, a tavalyi junior-világbajnok Daniel Sola, a címvédő Karamjit Singh és még jó néhány olyan pilóta, akinek sokkal több vébés tapasztalata van, mint nekünk.Egy azonban biztos: nem szeretnénk csak végiggurulni a pályákon – azért megyünk Németországba, hogy versenyezzünk.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik





