Bitter ismét pontszerző

HEGYI ANDRÁSHEGYI ANDRÁS
Vágólapra másolva!
2005.03.28. 22:10
Címkék
Bitter Sándor (középen) remekelt
Bitter Sándor (középen) remekelt
Bitter Sándor (középen) remekelt
Bitter Sándor (középen) remekelt
Bitter Sándor (középen) remekelt
Bitter Sándor (középen) remekelt
A 24. endurance-vb idénynyitója másolata volt a tavalyi évad első versenyének. Az Asseni 500 kilométeres 2004-ben is a szezon első viadala volt, míg a múlt év után az idén ismét a gyári Suzuki-csapat nyerte meg a hollandiai sprintversenyt. A gyári Suzuki-duó sikere azonban másképp született meg, mint tavaly: 2004-ben kis különbséggel diadalmaskodott, míg húsvéthétfőn egy pillanatra sem forgott veszélyben az első helye. A pole pozícióból rajtolva a Vincent Phillippe, Kitagava Keicsi páros az 5. körben elkezdte a lekörözéseket, a 19. körben már 40 másodperccel vezetett a második helyezett előtt, a 60. körben egy kör előnye volt, a célban pedig két kört vert az ezüstérmesre.

A Suzuki Austria vezérpilótája, Bitter Sándor nem volt túlságosan elégedett, Bitti ugyanis mindent megtett a minél jobb helyezés érdekében, ám mivel az endurance csapatsport, egymaga kevés volt ahhoz, hogy a gárda a hatodik helyen végezzen. Bitter a csapata legjobbja volt - a 22. helyről a hatodikra zárkózott fel 35 kör alatt -, mellette még a szlovén Malec nyújtott elfogadható teljesítményt, az osztrák Klein ugyanakkor nagyon rossz volt az esőben, mindent elrontott. "Csapatom taktikai hibát követett el azzal, hogy az utolsó ember Klein volt, miatta körönként nyolc másodperc hátrányt kaptunk, a hatodik helyről visszacsúsztunk a tizenötödikre. Ez pedig óriási csalódás a számomra, hiszen sokkal többet szerettem volna elérni" - búslakodott Bitter, akinek a motorozására felfigyelt a Pirelli gumigyár, és exkluzív szerződést kötött vele az idei vb-re. Vagyis Bitti még gyorsabb lehet.

A másik két magyar is emlékezetes versenyt mutatott be. Rosivall Ágoston karrierje első vb-futamán esőben a csapata legjobbja volt, és ennek köszönhetően alakulata simán beverekedte magát a legjobb húszba. A 2002 után először vb-szereplő Vida Tibor is elégedett lehet, mert bár csak két napot motorozott a csapatával, elég jól összebarátkozott új gépével, a legendás MV Agustával. Vidáék a 30. helyről rajtoltak, és végül a 19.-ként értek célba.

ASSENI 500 KILOMÉTERES, AZ ENDURANCE vb 1. futama, Assen: 1. Vincent Philippe, Kitagava Keicsi (francia, japán, Suzuki) 130 kör, 2. Kellenberger, Morillon, Muff (svájci, francia, svájci, Kawasaki) 2 kör hátrány, 3. Hutchins, Falcke, Mizera (brit, brit, német, Kawasaki) 3 k h., …15. Klein, Malec, Bitter Sándor (osztrák, szlovén, magyar, Suzuki) 8 k h., …17. Schmassmann, Albrecht, Rosivall Ágoston (svájci, német, magyar, Suzuki) 9 k h., …19. P. Meyer, S. Meyer, Vida Tibor (német, német, magyar, MV Agusta) 9 k h.
Legfrissebb hírek

A FIFA megnevezte a jelölteket – ők pályáznak az év legjobb labdarúgójának járó díjra

Minden más foci
13 perce

Jövő héten újra fiatal játékosok vesznek részt a női vízilabda-válogatott összetartásán

Vízilabda
28 perce

Az FTC januári ellenfelei közül csak az egyik nyert; a Celtic kikapott a hibátlan Midtjyllandtól az El-ben

Európa-liga
34 perce

Baráthék ikszeltek Prágában, a Fiorentina kikapott a Mainztól

Európa-konferencialiga
42 perce

Európa-liga: Ferencvárosi TC–Ludogorec

Európa-liga
50 perce

Challenge-kupa: aranyjátszmában jutott tovább a Nyíregyháza női röplabdacsapata

Röplabda
59 perce

Legyőzte az újoncot a Kecskemét a futsal NB I-ben

Labdarúgó NB I
1 órája

Csányi Gabriella, Luís Figo és Ivan Rakitic az UEFA alapítványának új kuratóriumi tagjai

Minden más foci
1 órája
Ezek is érdekelhetik