„Az előző, Manchester Uniteddel foglalkozó írásban megígértem, rövidesen szó lesz arról, miért jó azoknak a kluboknak – az MU-val ellentétben –, amelyek nem tudnak hosszú távon, folyamatosan jelentős nyereségre szert tenni. A kapitalizmus elveivel alapvetően ellenkezne, hogy veszteséges, vagy a befektetett tőkéhez mérten csak alacsony nyereséget termelő vállalkozást tartsanak fent a tulajdonosok, s inkább más tevékenységbe invesztálnának. Akkor vajon miért? Kicsit pontosítsunk a fenti kijelentésen, és már látható lesz a válasz.”
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.
Újabb írással jelentkezett a fanzone.hu-n olvasható blogjában Szabados Gábor sportközgazdász, aki ezúttal arról ír, miért éri meg nagy cégeknek klubokat marketingeszközként működtetni.
SPORT – HÁTULRÓL
SPORT – HÁTULRÓL
„Az előző, Manchester Uniteddel foglalkozó írásban megígértem, rövidesen szó lesz arról, miért jó azoknak a kluboknak – az MU-val ellentétben –, amelyek nem tudnak hosszú távon, folyamatosan jelentős nyereségre szert tenni. A kapitalizmus elveivel alapvetően ellenkezne, hogy veszteséges, vagy a befektetett tőkéhez mérten csak alacsony nyereséget termelő vállalkozást tartsanak fent a tulajdonosok, s inkább más tevékenységbe invesztálnának. Akkor vajon miért? Kicsit pontosítsunk a fenti kijelentésen, és már látható lesz a válasz.”
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.
Legfrissebb hírek

A Paks piaci rése
Szabados-blog
2023.12.18. 10:57

A futball-világbajnokság jövője
Szabados-blog
2023.11.04. 15:13

Mi a baj a szaúdiak pénzével?
Szabados-blog
2023.08.24. 23:14

Fiatalok és jók – ez kell az új szerződéshez
Szabados-blog
2023.07.25. 10:47

MOL, Fehérvár, futballüzlet
Szabados-blog
2023.06.02. 17:56
Ezek is érdekelhetik



