Kiverte a biztosítékot az emberrablós Schumacher-reklám - kép

A JWT Delhi nevű marketingügynökség kreatív igazgatójának az állásába került az a kampány, amit a Ford nevében készített, és, amit benevezett a legnagyobb indiai reklámfesztiválra, a GoaFestre – számol be az esetről a Kreatív Online.
A három kép tematikája megegyezik: egy ismert híresség megkötözött nőket vagy éppen férfiakat tart egy Ford tágas csomagtartójában, miközben cinkosan kikacsint a képet néző ügyfélre. Az egyik – erősen sport témájú – képen, a hétszeres Formula–1-es világbajnok, Michael Schumacher látható, a csomagtartóban pedig megkötözve és beragasztott szájjal gubbaszt Sebastian Vettel, Lewis Hamilton és Fernando Alonso. A másik két képen a rossz fiú (lány) szerepében Silvio Berlusconi és Paris Hilton látható...
JWT Delhi szerint a kreatívokat készíttető főmufti, Bobby Pawar saját szórakoztatására ötletelt, aminek azért ellentmond, hogy akkor nem küldte volna be a munkákat a GoaFestre, ahová elvileg csak a nevező ügynökség és a képviselt ügyfél jóváhagyásával kerülhetnek a pályaművek.

Egyébként a képek önmagukban inkább humorosak – lám, minden elfér egy családi Ford modell tágas csomagtartójában – azonban éppen Indiában hihetetlenül durva húzásnak számít. Az országot ugyanis alig pár hónappal korábban rázta meg és okozott széles körben felháborodást két, csoportosan elkövetett nemi erőszak. Az egyik eset áldozata belehalt a bántalmazásba, ráadásul az egész világ szembesült vele, hogy Indiában naponta több ilyen rettenetes bűncselekmény is történik, amit a helyi igazságszolgáltatás – egészen a januári esetig – csak mérsékelt lelkesedéssel igyekezett felderíteni és megbüntetni.
Bobby Pawarnak ez volt az utolsó munkája a JWT Delhi ügynökségnél.

A Ferrari kitűzte az autóbemutatója időpontját

Máris 2026-ra hangolnak az F1-ben, új szakkifejezések várnak ránk

Verstappen új rajtszámmal vág neki a 2026-os idénynek

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát



