Új-Zéland-rali, a 14 futamos vb  4. versenye
Abszolút végeredmény: 1. Grönholm, Rautiäinen (finn, Peugeot 206 WRC) 3:45:21.2 (átlag: 107.4 km/óra), 2. Burns, Reid (brit, Peugeot 206 WRC) 1:08.7 perc hátrány, 3. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 2:09.8 p h., 4. Loeb, Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 4:15.4 p h., 5. Gardemeister, Lukander (finn, Skoda Octavia WRC) 8:13.8 p h., 6. A. McRae, Senior (brit, Mitsubishi Lancer Evo) 9:14.2 p h., 7. Mäkinen, Lindström (finn, Subaru Impreza WRC) 9:50.2 p h., 8. Auriol, Giraudet (francia, Skoda Octavia WRC) 10:08.6 p h.
A vb állása 4 futam után. Pilóták: 1. Burns 26 pont, 2. Grönholm 20, 3. Loeb és C. McRae 17-17, 5. Sainz 16, 6. Martin 13. Konstruktôrök: 1. Peugeot 49, 2. Citroen 44, 3. Ford 26, 4. Subaru 22, 5. Skoda 12, 6. Hyundai 3
Tv: Eurosport, 9.30 illetve 19.15 (felvételrôl)
Következik (május 9–11.): Argentin-rali, a vb 5. futama
Grönholm a rajttól az élen állt
Marcus Grönholm megint megcsinálta!A világbajnoki címvédő finn az első gyorsasági szakasztól kezdve vezetett az Új-Zéland-ralin, és megismételve tavalyi eredményét idei második futamgyőzelmét aratta.
 Új-Zéland-rali, a 14 futamos vb  4. versenye
Abszolút végeredmény: 1. Grönholm, Rautiäinen (finn, Peugeot 206 WRC) 3:45:21.2 (átlag: 107.4 km/óra), 2. Burns, Reid (brit, Peugeot 206 WRC) 1:08.7 perc hátrány, 3. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 2:09.8 p h., 4. Loeb, Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 4:15.4 p h., 5. Gardemeister, Lukander (finn, Skoda Octavia WRC) 8:13.8 p h., 6. A. McRae, Senior (brit, Mitsubishi Lancer Evo) 9:14.2 p h., 7. Mäkinen, Lindström (finn, Subaru Impreza WRC) 9:50.2 p h., 8. Auriol, Giraudet (francia, Skoda Octavia WRC) 10:08.6 p h.
A vb állása 4 futam után. Pilóták: 1. Burns 26 pont, 2. Grönholm 20, 3. Loeb és C. McRae 17-17, 5. Sainz 16, 6. Martin 13. Konstruktôrök: 1. Peugeot 49, 2. Citroen 44, 3. Ford 26, 4. Subaru 22, 5. Skoda 12, 6. Hyundai 3
Tv: Eurosport, 9.30 illetve 19.15 (felvételrôl)
Következik (május 9–11.): Argentin-rali, a vb 5. futama
Abszolút végeredmény: 1. Grönholm, Rautiäinen (finn, Peugeot 206 WRC) 3:45:21.2 (átlag: 107.4 km/óra), 2. Burns, Reid (brit, Peugeot 206 WRC) 1:08.7 perc hátrány, 3. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 2:09.8 p h., 4. Loeb, Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 4:15.4 p h., 5. Gardemeister, Lukander (finn, Skoda Octavia WRC) 8:13.8 p h., 6. A. McRae, Senior (brit, Mitsubishi Lancer Evo) 9:14.2 p h., 7. Mäkinen, Lindström (finn, Subaru Impreza WRC) 9:50.2 p h., 8. Auriol, Giraudet (francia, Skoda Octavia WRC) 10:08.6 p h.
A vb állása 4 futam után. Pilóták: 1. Burns 26 pont, 2. Grönholm 20, 3. Loeb és C. McRae 17-17, 5. Sainz 16, 6. Martin 13. Konstruktôrök: 1. Peugeot 49, 2. Citroen 44, 3. Ford 26, 4. Subaru 22, 5. Skoda 12, 6. Hyundai 3
Tv: Eurosport, 9.30 illetve 19.15 (felvételrôl)
Következik (május 9–11.): Argentin-rali, a vb 5. futama
Van még valaki, akinek volt esélye arra, hogy veszélyeztesse Grönholm egyeduralmát. Az észt Markko Martinról van szó, aki az új Ford Focus WRC-vel a második napon három gyorsasági szakaszgyőzelmet aratott, és már csak 26 másodperc volt a hátránya a finnel szemben, amikor megpördült és a verseny feladására kényszerült. Két csapattársa, Duval és Hirvonen éppenhogy lecsúszott a pontszerző helyről – a 9–10. helyen érkeztek be.
A Subaru-csapatnak azonban végre jó napja volt, hiszen mindkét autója pontot hozott a konyhára: Petter Solberg felállhatott a dobogóra (igaz, csak a legalsó fokára), a négyszeres világbajnok Tommi Mäkinen pedig két egységgel gazdagodott. A Skoda a harmadik olyan istálló, amelynek két pilótája szerzett pontot, és ez akkor egyáltalán nem meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy az Octavia WRC mennyire megbízható autó, és hogy a mezőnyből milyen sokan kiestek a három nap során.

Marcus Grönholm tíz gyorsasági szakaszgyôzelmet aratott, és megismételte tavalyi új-zélandi sikerét (Fotó: Amber Pr)
Talán sokak számára meglepő Alister McRae hatodik helye: a skót ugyanis a világbajnokságra az idén gyári csapattal nem nevező Mitsubishi színeiben autózik. A háromgyémántos márka a hírek szerint fejlesztéssel tölti ezt az évet (ennek egyik bizonyítéka az ifjabbik McRae mostani remek pozíciója), és jövőre újult erővel tér vissza az elitbe.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








