Az NSO ajánlja:
Rali-ob: futamról futamra
Abszolút magyar ralibajnokok
Elindult az idei raliszezon:
Turi: pezsgőfürdő a Dobó téren
Tolongás a dobogóért
Aranylicenc és prológbajnokság
Benik mindenkiben ellenfelet lát
Szalay újabb kihívást keres
Szalay Balázs új műfajban próbálja ki magát. Szó sincs arról, hogy megunta volna a sivatagi terepraliversenyeket, csak éppen szereti a kihívásokat.
Az NSO ajánlja:
Rali-ob: futamról futamra
Abszolút magyar ralibajnokok
Elindult az idei raliszezon:
Turi: pezsgőfürdő a Dobó téren
Tolongás a dobogóért
Aranylicenc és prológbajnokság
Benik mindenkiben ellenfelet lát
Rali-ob: futamról futamra
Abszolút magyar ralibajnokok
Elindult az idei raliszezon:
Turi: pezsgőfürdő a Dobó téren
Tolongás a dobogóért
Aranylicenc és prológbajnokság
Benik mindenkiben ellenfelet lát
Ferjánczon és Rangán nőtt fel, nem csoda, hogy mindig is vonzotta a rali világa. Nem éppen könnyű versenyt választott (a fehérvárit sokan kis Akropolisz-ralinak is nevezik, és aki ismeri az autógyilkos görög pályákat, tudja, hogy miért), de talán ez áll a legközelebb ahhoz a talajtípushoz, amit a terepraliból ismer.
Persze, a kétkerékhajtású Skoda Favoritot nem éppen ilyen pályákra tervezték, és a tréningen Szalay is elismerte, az Opel Fronterával több esélye lenne az ugratós, gödrös, köves gyorsasági szakaszokon. De hát valahol el kell kezdeni, és a pilóta nem a World Rally Carokhoz szeretné hasonlítani magát, hanem a vele egy kategóriában autózókhoz.
Szalay a navigátorkérdésben is jól döntött, mivel megszokott mitfahrere, Bunkoczi László szolgálatait nem veheti igénybe (ő megszokott ralistársa, Dornai Tibor mellett ül a jobb oldali ülésben), a mostanában a terepraliban tevékenykedő, de korábban ralis babérokat is arató Rack György mellett tette le a voksát.
Szavazás
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








