Az NSO ajánlja:
Rali-ob: futamról futamra
Abszolút magyar ralibajnokok
Elindult az idei raliszezon:
Turi: pezsgőfürdő a Dobó téren
Tolongás a dobogóért
Aranylicenc és prológbajnokság
Benik mindenkiben ellenfelet lát
Rajt az újpesti rakparton
Az újpesti alsórakparton tartandó prológgal kezdődik és egy nagyszabású, Papp László Sportaréna-beli szuperspeciálissal (hazánkban még nem volt példa arra, hogy zárt csarnokban gyorsasági szakaszt tartsanak) ér véget a Michelin Budapest-rali.

Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)

Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Az első nap Salgótarján központtal kilenc, a második napon pedig Eger központtal nyolc gyorsasági szakaszt teljesít a mezőny, amelynek csak egy része (az Európa-kupában indulók) gurul át a céldobogón a West End parkolójában, az ob résztvevői számára ugyanis már szombaton este véget ér a megméretés.
Az abszolút győztesre nehéz lenne tippelni, ugyanis a hét rajthoz álló World Rally Car-pilóta közül bárkinek van esélye a sikerre, és akkor az A8-asokról még nem is beszéltünk, pedig a szombathelyi első helye után bizony Aschenbrenner Györggyel mindenképp számolni kell. De visszatérve még a WRC-sekre. Turi Tamás az idény első két futamán bizonyította, hogy aszfalton nehéz őt legyőzni, és most újra az ő kedvenc talajtípusa következik. Persze a bajnoki éllovas Benik Balázst sem kell félteni, ő is igyekszik majd elhódítani a győztesnek járó trófeát, csakúgy, mint a legutóbbi, veszprémi csatából győztesen kikerülő Herczig Norbert, aki bár a Skodát még nem vezette aszfaltversenyen, a kétkerék-hajtású autókkal rengeteg tapasztalatot szerzett.
Az Európa-kupában az N-csoportos címvédő Spitzmüller Csaba viseli az egyes rajtszámot, és ha úgy dönt, hogy az ob-futam leintése után is folytatja, esélye van az Ek-futamgyőzelemre. Csakúgy, mint Bútor Róbertnek, akinek már egy negyedik pozíció is elég ahhoz, hogy megszerezze a Szuper1600-as géposztály bajnoki címét.
Szavazás
| Kilométerről kilométerre | |||
| Időell. | Helyszín | Táv (km) | Első autó |
| 2004. augusztus 6. (péntek) | |||
| Prológ | Újpesti alsórakpart | 17.30 | |
| 2004. augusztus 7. (szombat) | |||
| Rajt | Salgótarján | 7.00 | |
| Gy. 1. | Mátrakeresztes–Mátraszentimre | 10.1 | 8.08 |
| Gy. 2. | Mogyorós-orom–Parádsasvár | 17.5 | 8.36 |
| Gy. 3. | Tótújfalu–Zagyvaróna | 17.1 | 9.49 |
| Szerviz | Salgótarján (20 perc) | 10.19 | |
| Gy. 4. | Mátrakeresztes–Mátraszentimre | 10.1 | 11.42 |
| Gy. 5. | Mogyorós-orom–Parádsasvár | 17.5 | 12.10 |
| Gy. 6. | Tótújfalu–Zagyvaróna | 17.1 | 13.23 |
| Szerviz | Salgótarján (20 perc) | 13.53 | |
| Gy. 7. | Mátrakeresztes–Mátraszentimre | 10.1 | 15.16 |
| Gy. 8. | Mogyorós-orom–Parádsasvár | 17.5 | 15.44 |
| Gy. 9. | Tótújfalu–Zagyvaróna | 17.1 | 16.57 |
| Szerviz | Salgótarján (20 perc) | 17.27 | |
| Cél | Eger | 20.00 | |
| 2004. augusztus 8. (vasárnap) | |||
| Rajt | Eger | 6.00 | |
| Gy. 10. | Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária | 12.7 | 6.43 |
| Gy. 11. | Parádsasvár–Mogyorós-orom | 17.3 | 7.22 |
| Gy. 12. | Verpelét–Egerszalók | 8.0 | 8.20 |
| Szerviz | Eger (20 perc) | 9.05 | |
| Gy. 13. | Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária | 12.7 | 9.48 |
| Gy. 14. | Parádsasvár–Mogyorós-orom | 17.3 | 10.27 |
| Gy. 15. | Verpelét–Egerszalók | 8.0 | 11.25 |
| Szerviz | Eger (20 perc) | 12.10 | |
| Gy. 16. | Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária | 12.7 | 12.53 |
| Gy. 17. | Parádsasvár–Mogyorós-orom | 17.3 | 13.32 |
| Szerviz | Eger (20 perc) | 15.32 | |
| Gy. 18. | Bp., Papp László Sportaréna | 1.0 | 16.18 |
| Cél | Bp, West End City Center | 16.58 | |
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








