Palikék tartják a helyüket

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2005.04.10. 21:33
Címkék
Technikás, gyors és elég hosszú (326 kilométeres) szelektív szakaszt teljesített a mezőny vasárnap, a tunéziai Világkupa-viadal utolsó előtti napján. Az autósoknál és a motorosoknál is az a versenyző nyerte meg a szakaszt, aki az összetettben is vezet, előbbieknél Luc Alphand, utóbbiaknál a Dakar-címvédő Cyril Despres volt a leggyorsabb.
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak
Palik Lászlóék továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtanak

Örömhír a magyar szurkolók számára, hogy az egyedüli magyar autósként rajtoló Palik László, Darázsi Gábor kettős továbbra is tartja a 11. helyét az összetettben. "Sok mindent kellett kibírnia a Nissannak ezen a napon, voltak pillanatok, amikor úgy éreztem, hogy ezt már tényleg nem kellene megcsinálni vele - vallotta be Palik. - A navigátorom, Gabi is felszisszent néha, amikor hosszas repülés után végre földet értünk. Szerencsére a kocsi jól bírta a kiképzést, úgyhogy jó ritmusban tudtunk vele autózni."

Palik egyébként az egész verseny során kiegyensúlyozott teljesítményt nyújt: szinte az összes sivatagi napon a 15. hely környékén ért célba, és ez azért is nagy szó, mert egyrészt ezen a sivatagi viadalon rajtol az egyik legnépesebb mezőny (90 autós adta le a nevezését), másrészt pedig a magyar duó már negyedszer van Tunéziában, de a mostani helyezését eddig még csak meg sem közelítette. Pedig a mezőny nagyon erős, és taktikázásra sincs lehetőség, hiszen a tizedik hely környékén csupán néhány perc választja el egymástól a versenyzőket.

A még versenyben lévő quados induló, Greff Róbert a 28. helyen ért célba, és ha élete első nemzetközi viadalán eddig kibírta, akkor remélhetőleg a hátralévő távon már nem lesz gondja. A záró napon 264 kilométernyi szelektív szakasz vár még a mezőnyre.

Tunézia-rali, Vk-futam
7. nap, El Borma-Dzserba (összekötő szakasz: 45 km, szelektív szakasz: 326 km, összekötő szakasz: 70 km). Autósok: 1. Alphand, Picard (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 3:01:36, 2. Schlesser, Borsotto (francia, Schlesser Buggy) 1:47 perc hátrány, 3. Saby, Perin (francia, Volkswagen Touareg) 3:38 p h., …14. Palik László, Darázsi Gábor (magyar, Nissan Pick-Up) 54:49 p h. Motorosok: 1. Despres (francia, KTM) 3:36:14, 2. Grider (amerikai, KTM) 4:22 p h., 3. Blais (amerikai, KTM) 10:57 p h., …28. Greff Róbert (magyar, Suzuki) 4:29:18 ó h.
Az összetettben. Autósok: 1. Alphand, Picard 16:36:00, 2. Saby, Perin 15:29 p h., 3. Maszuoka, Maimon (japán, francia, Mitsubishi Pajero Evo) 18:17 p h., …11. Palik, Darázsi 5:26:33 óra h. Motorosok: 1. Despres 21:06:58, 2. De Gavardo (chilei, KTM) 59:33 p h., 3. Grider 1:09:37 ó h., …28. Greff 38:48:54 ó h.
Legfrissebb hírek

A FIFA 355 millió dollárt oszt szét a klubok között a válogatott játékosok után

Foci vb 2026
34 perce

Szabados Ármin: Biztosan nem társasjátékozni fogunk

Atlétika
35 perce

Dollák Tamara kiesett a zágrábi világbajnokságon

Birkózás
41 perce

Csodák csodája: a magyar olimpiatörténet legnagyobb pillanatai – 14. rész: Kovács Antal

Egyéb egyéni
46 perce

Beckham: Túl hamar írják le a Newcastle-t

Bajnokok Ligája
1 órája

Kétmeccses eltiltást kapott a DEAC légiósa

Jégkorong
1 órája

„A nyílt vízi úszás királynőjeként köszönhetek el” – sztárportré Sharon van Rouwendaalról

Képes Sport
1 órája

Megszűnnek a DVSC likviditási nehézségei

Labdarúgó NB I
1 órája
Ezek is érdekelhetik